8 Mart 2014 Cumartesi

EMEĞİM...GOBLENİM


Sonunda işlediğim goblenimi çerçevelettim.Çok güzel olmuş değil mi?Aslında okadar zaman aldı ki onu yapmak.Zor olduğundan dolayı değil,benim kötü zamanımda bana arkadaş oldu.O yüzden hemen bitirmek istemedim.Annemi kaybettikten sonra ablamın tavsiyesiyle başladım.Çok ta iyi oldu.Burdan kendisine teşekkür ediyorum,beni goblenle tanıştırdığı için.Acılı zamanımda iyibir terapi oldu.Bakıyorum da nekadar çok duygu yüklemişim...
Hayatımızda bol çiçekli,neşeli güzel günler olması dileğiyle sevgiler..

6 yorum:

  1. Nasılda yakışmış duvara eline sağlık sedoş.Devamı gelsin bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Bir goglen sever olarak çok beğendim,emeğine sağlık izleyicilerindenim beklerim .

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil