23 Nisan 2013 Salı

YİNE Mİ 23 NİSAN :(

Yine mi diyorum 
Boğazım düğümleniyor
Acıyor
Yine hıçkırarak ağlıyamıyorum
Seni kaybedişimin 
Bizden uzak oluşunun 
Sesini duyamadığımızın kaçıncı yılı  
Sandığımı açtım azönce
Çok kötü oldum,ağladım,ağladım,ağladım..
Sana dokunur gibi dokundum içindekilere
Ve sessizce kapattım
Çok özledim seni
Bugün bayrammış anne
Oğuzun bayramı çocukların bayramı
Nasılda heyecanlanıyor bende mi heyecanlanırdım
Okadar sormak istediğim  anlatmak istediğim şeyler varki sana
Ama sorulamıyor anlatılamıyor anne
Çocuklarım büyüyor bende büyüyorum
Deniz çok fena olucak anne eminim benim küçüklügüm
Küçüklüğümü duyamıyorum anne
Havalar ısındı oğuzun aklına onu götürdüğün parklar geliyor
Senin sevgini yaşayamamaları beni çok üzüyor   
Canım benim
Seni çok seviyorum
Bir de çok özlüyorum...
            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder